Freitag, 23. November 2012

Deep in the Woods

hey guys!
these pictures were taken in october on our trip to the alpes and i hesitated a long time to put them on my blog because i thought i looked too fat in them. (i had over six kilograms more and after browsing through the pictures i knew that i had to change something!) but on the other side i loved that fotoshoot so much, the location was just perfect! so after developing them, i decided to load up some selected ones anyway. and the results are better than i originally thought.


 jacket: Urban Outfitters
shorts: Urban Outfitters
shirt: Urban Outfitters
boots: Jeffrey Campbell

Kommentare:

  1. omg I love this outfit
    and your blog is fab too !
    i'm following you now,
    mind checking out mine (and maybe follow back) ? :)
    I'd mean a lot to me !
    xoxo
    J.
    ps: you're beautiful :o
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thank you so much sweetie. of course i am gonna take a look at your blog! <3

      Löschen
  2. hey schätczhen da bin ich wieder nach einer halben ewigkeit wieder online.
    irgenwie habe ich dich und deinen style vermisst und wow
    du siehst wahnsinnig gut aus mit dem ausgewaschenen lila
    und ich liebe die camo jacke.
    ich schleppe meine auch seit monaten überall hin,
    kann mich von der kaum trennen ;)

    alles liebe Amely R.
    von:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hey! vielen dank für deinen lieben kommentar!<3 ja die camojacke ist auch eines meiner absoluten lieblingsstücke!

      Löschen
  3. Die Haare und das Outfit -einfach klasse!
    Best-way-of-life.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. Hey :) Gut dass du deine Bedenken beiseite geschoben hast denn die Bilder sehen allesamt toll aus, ganz besonders gut gefällt mir das erste. Ich mag auch das Outfit. Camo Jacke + Shorts + Boots = toll! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. haha! dank dir tausend mal! als ich die bilder zum ersten mal durchgebrowst habe, dachte ich: oh shit, da kannst du kein einziges verwenden!" :-P

      Löschen
  5. Wundervoll *-*
    Dein Style ich LIEBE ihn so :DD
    Und du bist so schööön *NEIIIIIIID*

    AntwortenLöschen
  6. I love your look! :) I find your blog very interesting & cool, I love it! If you want to, maybe we could follow each other? If you agree with me, please leave a comment to my blog and let me know it!

    xoxo
    http://guabk.blogspot.fi/

    AntwortenLöschen
  7. Ah ich habe gehofft das du mal wieder bei mir kommentierst ich wollte am Wochenende auf deinen Blog aber es ging nie , hast du irgendwelche neuen einstellungen vorgenommen zb den Domain Anbieter gewechselt oder so ?! Da kam immer "dieser Blog ist nicht verfügbar :-/ " voll komisch aber nun gehts zum Glück wieder & ich liieeebe deine Schuhe!! ;-D
    Liebe Grüße :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. danke yulie!!!<3 ich habe nichts an der blogadd geändert.. sehr seltsam:-/

      Löschen
  8. ich mag das Outfit, finde vorallem die jacke richtig toll.♥ Stehe sowieso auf Camouflage :) Muss demnächst auch mal was in der Richtung kaufen :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja, das ist auch meine absolute lieblingsjacke- leider ist es mittlerweile zu kalt -.-

      Löschen
  9. Love your hair.

    www.skinandroses.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  10. ahh love your blog, ill follow your blog immediatly! :)

    mulberrymillennium.blogspot.fi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thank you girl, i am always happy about new readers!

      Löschen
  11. omg you look beautiful! the location is very lovely too!
    You should totally try to stud your jacket too! Just make sure you buy the UK 77 cone studs! They are a little expencive but so worth it!

    xx

    AntwortenLöschen
  12. not fat at all . very cool instead xd. keep rioting!

    http://didyouseethestylishkids.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  13. Sehr coole Outdoorbilder und ich mag deinen rockigen Style total. GLG Silvi fashion-beauty-zone.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  14. Lovely photos! Really sort of mystical next to the water. I think you look great :)
    Take care!
    x
    Bel
    http://b-by-bel.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  15. Antworten
    1. thank you! i will take a look at your blog!

      Löschen
  16. omg I'm totally in love with your purple hair! looks so magical xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. i love the purple too, think i will be going back to it very soon! i will take a look at your blog<3

      Löschen
  17. Wow this look is great! You look so good with that camo jacket and your pink hair :)

    http://velvet-lightning.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  18. Thank you for visiting my blog and comment<3

    You look so cool‼‼
    I love that jacket and hair<333

    AntwortenLöschen
  19. Nice photo and really cool outfit, you look great, I like your shorts, what a great color and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your shoes rock! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower on GFC and Bloglovin! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    AntwortenLöschen